簡介

在這裏的遊戲喜好只是筆者自己個人喜好,其實要自己玩過先知啱唔啱自己玩。

2013年5月21日 星期二

究竟去道場玩鏢定落吧

呢個問題其實要睇個人
小弟都有落吧玩但是 第一次掟鏢是道場,第一次有人好心教我鏢在道場,第一次同人鬥鏢也在道場。
無怪乎練習在道場多人交流,荃灣dark bull 是經常留連的地方'v'b(隨時接受挑戰如你找到我的話;)me<~「魚腩」)

當時初學傻傻下自己亂掟了兩個星期,時常碌神上身中bull 就好開心,完全無技術,有次等老婆係太子3darts shop傻掟,有位師兄見我亂掟睇唔過眼(現在好感謝佢'v')走過來教我如何出手,那時我才知道飛鏢是甚麼一回事,到現在都未學完呢-.-。可能落酒吧都會有大師教路不敢說絕對,但小弟不是女 見教女就有,教仔少見。
玩了兩個月到dark bull就膽粗粗玩darts live 的網上701試下身手,可能時間唔啱或rating太低(2.4 -.-')等了好耐都無人采我,有位師兄可憐我就主動同我掟番場tT.T(感動),被秒殺,但感受到同人鬥鏢的樂趣,更加想要玩得更好!

沒有留言:

張貼留言